Friday, March 2, 2012

Final Exam Is Coming!!!!

Assalamualaikum
saat-saat yang tidak di ingini bakal tiba... Oh final exam.. Banyak lagi yang masih belum baca..."hewhew"
Sem lepas dah cukup teruk.. sem ni kena naik!!! hahaha.. Thank a lot to my best-friend PatimahKaris, dia yang banyak tolong tpah dalam bab belajar-belajar ni.. hehe.. jangan risau kawan result saya gempak, saya akan kotakan janji2 kat awak..hahahaha....
ok tpah nak cerita sedikit tentang subjek-subjek yang diambil oleh saya pada Semester ke-2 di UPMKB ni..

  1.  ICT- tak susah sangat nak belajar, amali best, pensyarah yang ajar pon cool, kena banyak baca untuk final exam insyallah boleh jawab.. Amin...
  2. Pegenalan Perniagaantani- subjek ini merupakan teras kepada kos saya, maka skor untuk subjek ini adalah amat penting.
  3. Prinsip Ekonomi- banyak graf yang nak kena ingat... atoyaiii...
  4. Prinsip Akaun- kena banyak kira-kira, tidak boleh cuai pun...
  5. Titas-macam sejarah, kena banyak baca, tak baca gerenti tak lulus..hahaha
  6. Etnik-belajar la macam-macam jenis etnik dekat Malaysia ni.. lebih kepada nak pupuk semangat perpaduan antara kaum.
  7. Tenis- ini untuk koko..best sangat-sangat.. dapat pergi Gua Niah......
ok itu je yang saya belajar tok Sem nie... semoga dapat dekan...kalau dapat, ehmm...  dapat makan macam-macam, dapat balik rumah selalu, dapat jam baru.. yahoooo... so 3.75!!!!!!



yang penting, sampai semenanjung m&ms saya cari dulu..hahaha :")